OPTIMAL FASTIGHETSSKÖTSEL

Vår förening förvaltas av Optimal Service. Det innebär att du somboende i första hand ska vända dig till Optimal för service, frågor och felanmälan. Deras dedikerade personal tar hand om löpande förvaltning, reparationer och underhåll av vår fastighet, gård och förträdgårdar. Kontakta Motaz eller Astrit om du har frågor eller lägg ett ärende via hemsidan så får du snabbt den hjälp du behöver. Du kan även lägga en lapp i brevlådan till Expeditionen. Akuta ärenden kvällar/helger sker via jourtelefon men övrig tid kontaktar du Optimal för att undvika dyra utryckningar.

Fastighetsexpeditionen: 073-356 73 38
Besökstid vardagar kl. 08.30-09.30

Fel på hissen: 031-776 57 01

Felanmälan
Har du uppmärksammat en port som krånglar, belysning som slutat fungera, problem med värme, vatten eller el som ligger på föreningens ansvar och i våra gemensamma utrymmen? Då ska du göra en felanmälan till vår fastighetsskötare.

Optimals hemsida: www.optimalservice.se/felanmalan


Akuta ärenden
Vid akuta ärenden och utanför kontorstider kan du vända dig till telefonnumren nedan:

Optimals jourtelefon: 072-999 40 00 (helger och vardagar efter kl 16.00)

OBS! Vid brand och risk för personskador ska du alltid ringa SOS Alarm på 112.

Övriga frågor
Övriga frågor som rör exempelvis renoveringar, hyresgäster och lokaler, sophämtning med mera ställs till vår fastighetsförvaltare:
Astrit Haziri:010-405 86 77 (vardagar kl. 07.00-16.00)
astrit.haziri@optimalservice.se